Thursday, January 22, 2009

Show di Pre Launching

Hye assalamualaikum......skrg ni baru free sikit nak buat post baru...kelmarin Sheila baru je perform untuk pre launching filem Bunian Mahkota Sri Helang at Legend Hotel...yang datang tu ada lah dalam lingkungan 200 ke 300 orang yang datang...Sheila perform untuk lagu Sheila yang dijadikan soundtrack filem bunian ni.

First song,single Sheila yang terbaru yang akan keluar tak lama lagi.. Yang lagi satu special sikit; sebuah lagu berbentuk classical dalam filem tu, tajuknya 'Ke Awan Biru'... Kalau ada yang pernah dengar taulah..Agak berlainan sikit la dari apa yang abg Adnan pernah hasilkan sebelum ni..lebih menyentuh walaupun sesetengah orang tak paham dengan apa yang sheila sebutkan dalam lagu tu,.huhu...

Sebenarnya ada lah rahsia di sebalik muncul and wujudnya lagu classical tu. Mula2 lagu tu abg Adnan gunakan untuk sorang akak ni untuk dijadikan lagu iringan semasa berpuisi...nak dijadikan cerita,Sheila dengar2 n terus mendezup ke jantung hati Sheila sambil diiringi airmata..chewah!

Sedih jugalah lagu tu walaupun tak ada lirik n complete arrangement,hehe...yelah,muzik instrumental,cuma feel lagu tu sgt sampai pada Sheila,(mungkin masa abg Adnan mainkan lagu tu abg Adnan tengah feel yg amat agaknya...)hehe...!

Tapi yang penting lagu tu sedap..!lepas dengar berkali2 Sheila dah naik hafal rentak lagunya timbullah ilham untuk nyanyikan lagu tu dengan cara classical..abg Adnan pun dengar and agak meremang bulu roma disebabkan cara nyanyian yang macam langsuir menangis,n then abg adnan terus buat lirik and melodi yang lebih sdap,(maklumlah kita mana pakar dalam hal tu..huhu!)....tu yang tercipta nya lagu tu...

Kalau nak dengar pandai2 la browse yer...=)!ni ada lah beberapa gambar dalam koleksi...tengoklah yer.....


with Nasha Aziz - main actress

with rusdi ramli - main actor


mimi rahzia, adnan abu hassan and me

Temanya all white, tapi Sheila agak lari tema la...huhu!maafkan saya wahai pihak penganjur..hehe

1 comment:

eira said...

oit...betis cover! haha
remember me??follow ler blog eira :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...