Saturday, February 20, 2010

♥ New status ♥

HOla....
Perkembangan terbaru, Sheila sebenarnya baru sahaja merakamkan single terbaru Sheila di Bandung baru2 ni..Pengalaman yang menarik sebab dapat bekerja dengan orang2 bukan senegara, bekerja di tempat orang dan juga melawat tempat orang. Alhamdulillah walaupun ada masalah di sana sini, tapi semua berjalan dengan lancar, lagi2 Sheila dibantu oleh Purple Dot Agency, company yang managing my career...

So far,lagunya dah pun didengarkan dengan teman2 rapat,dan komen yang Sheila dapat sangat memberangsangkan.. YES! hahaha....x sabar nk kasi u all dengar lagu terbaru Sheila. Tunggu k lagu tu keluar kat radio!! Hopefully, dapat diselesaikan semua proses dengan cepat.

Anyway,kali ni bukan nak menceritakan dengan u all tentang lagu sahaja, tapi tentang kehidupan baru sheila sebagai STUDENT.

Sheila sekarang dah pun melalui fasa baru sebagai pelajar universiti. Seronok sebab dapat ilmu,banyak kawan baru dan dapat kenal pelbagai laku manusia kat dunia ni. Hmmm, mula2 dulu lepas SPM, memang Sheila planning nk further study n ada apply kat universiti, dalam bidang muzik. Tapi memandangkan masa tu Sheila dapat peluang daripada Abg D (Adnan Abu Hassan) untuk menjadi artis rakaman terpaksa la Sheila tangguhkan hasrat tu dulu.

So Sheila melalui fasa bekerja dulu,kutip pengalaman sebelum continue study. Tapi hasrat nak further study tu x lah mati kat situ je. Thank God sebab akhirnya sampai juga masa Sheila untuk Sheila kembali jadi STUDENT.

Masa mula2 nak ambil keputusan nak belajar tu, banyak dugaannya, hanya Allah yang tahu. Tapi in the end, semua dugaan alhamdulillah dapat Sheila hadapi dengan bantuan Allah S.W.T. Yalah, setiap cubaan untuk melakukan kebaikan, pasti ada dugaannya.. Sheila rasa dapat hembus nafas selega2nya bila dah lepas semuanya. Syukur Tuhan masih sayangkan sheila.

Ok...panjang pulak celotehnya..haha!

Nak dipendekkan cerita,Sheila sekarang dah menjadi pelajar di "Management and Science University" yang terletak di seksyen 13 Sham Alam dalam jurusan Diploma in Event Management. Tapi sekarang Sheila kena bekerja lebih keras lah,memandangkan dah pegang 2 status sekarang iaitu sebagai pelajar dan juga penyanyi. At least, Sheila dapat ilmu di university dan ilmu di luar bila bekerja. ♥

Attached is some of the pictures from my photo album sepanjang orientation week Sheila di MSU.

First day orientation..hahaha!Serious look..



allright,see u guyz on my next post...muahsx!

XOXO ♥,
Sheila

1 comment:

da'biZaRRe said...

just wondering...berape student dem ur intake???x pnah jumpe sorang pun cuz sir saiful x buat meeting...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...